kan ruby Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) var hittar man braille i ruby och sapphire (står längst bak i boken sid 121) :lol: B) :ph34r: Redigerat 8 Februari 2004 av kan ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (redigerat) vilket spel? [edit] sorry, jag märkte inte att de stod ruby/sapphire Redigerat 9 Februari 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 pokemon ruby/sapphire väl? och du kan ruby kan du förklara lite mera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad e braille då! Jag har pokemon ruby och ajg känner inte igen når braille! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 braille är blindskrift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det finns väl i det där huset som man kan gå! Där man ska hitta en blänkande kula i början) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ok.Men jag har hitat når sdånt också i ett hus.det är en sån här grej man hänger på vägen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 i trick masters hus? vilken gång finns nämligen 8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har klarat hela trick master :D Sista priset är ett rött tält som man kan ha i secret base Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 det finns i sealed chamber för att komma dit ska du klara labyrinten vänster om pafidilcity(jag vet inte riktigt vad den heter men det är den under sootpolis och den står på är på timmer i vattnet) så kommer du till ett ställe där du ska dyka och sen efter du har klarat sealed chamber kan du fånga registeel, regirock och regi ice! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Inte regi ice det är regic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Inte regi ice det är regic det är regice varken regi ice eller regic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg