Gäst Soffan Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 hur kan man jämföra två konsoller som inte nån har spelat och som ännu inte finns ?! Stupid... Dom finns och är speldugliga. Det är bara spelen de försöker få till. Inte läst/sett om E3 mässan? Larath: 13 nya spel från Square Enix. 2 av dem kommer till Wii. Så alla FF spel tillhör ej Sony enbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Playstation 3 är mycket bättre än wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det är en smakfråga... Jag gilalr nog mer ps3... Men den är så dyr får nog gå med Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Knasigt med en sak. http://www.webhallen.com/prod.php?id=60837 På webhallen. Vad menas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 @Rowyn: Det betyder att man kan förhandsboka Playstation 3 på Webbhallen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag tänkte mer på priset. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Jag tänkte mer på priset. -_- SHI* BARA 200 KR TACK ROWYN DU ÄGER!!! EDIT : skrev LR istället för KR <_< Redigerat 15 Augusti 2006 av BondaKransDans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jag tänkte mer på priset. -_- Det är inte själva maskinen utan en annan grej man använder för att boka den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Det står att man kan betala 200 kronor i förskott som de sedan drar av när man köper själva enheten, förstår inte riktigt vad det ska vara bra för egentligen. :o Redigerat 15 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ripto: Jo. Jag antog det. Förstod dock inte först. Men vilken fröjd det hade varit. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ja, då hade jag nog köpt det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Det står att man kan betala 200 kronor i förskott som de sedan drar av när man köper själva enheten, förstår inte riktigt vad det ska vara bra för egentligen. :o Dem kanske inte vill att man ska avbeställa, och det gör man väl inte om man betalat 200 kr i förskott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg