Majiwaru Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hum... är det ingen som spelar dessa kultspel fortfarande? jag håller på med 8:an för tillfället, men har även spelat 5 6 7 suveränt spel :D någon annan som pselar det/har spelat? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Nej, 8an har jag aldrig gillat... inte spelat det så mycket heller dock... Tacka vet jag 7an, otroligt grymt spel (vet, 8an är likadant blabla.) dock blivit ett otroligt avbrott i spelandet av spelet, får ta och installera det och köra igen! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 MoM 7 är det bästa spelet någonsin fast jag har slutat spela det (vet inte varför) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Samma här... brukade alltid spela det med en kompis, jag körde tangentbord och han mus... får nog börja spela igen, ensam eller med honom:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jag spelade sjuan hos en kompis och blev så grymt impad att jag köpte spelet själv och jag spelar det fortfarande fast inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag och min kompis köpte våra av misstag, var nere på stan för att köpa Heroes of might and magic, så såg vi att dom reade ut 7an, och eftersom vi inte kollade så noga så var det inget heroes, utan bara might and magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.