mashemoto Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 hur uppdaterar men sin version av psp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vad har du för FW (version) nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) jag tror att det är 2.0 jag laddade ner demot av loco roco på yourpsp.com men jag behöver uppdatera min psp för att kunna spela det Redigerat 26 Juli 2006 av Ava designer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag uppdaterade från 1.5 till 2.0 när jag startade fifa street 2. Fast då kom det upp en ruta att jag behövde upptatera.Men jag vett inte om det gör så på ett demo spel :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 men du kan ju ladda ner ny FW på yourpsp.com väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Jag uppdaterade från 1.5 till 2.0 när jag startade fifa street 2. Fast då kom det upp en ruta att jag behövde upptatera.Men jag vett inte om det gör så på ett demo spel :mellow: Gå in på settings och välj "network update" (något sådant heter det). Fast har du trådlös internet? Det behövs för att kunna uppdatera på detta sätt. Annars laddar du ner uppdateringen till datorn och lägger den i mappen Games på psp:n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eric_994 Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 det finns på spelen :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 kan man uppdatera sitt psp :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 kan man uppdatera sitt psp :huh: ja,det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 palla uppdatera ba för loco roco nergradera till 1.5 sen emulera 2.81 iställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 om man inte har trådlöst nätverk får man köpa usb-kabel så man kan uppdatera genom den sidan själv har jag 3.03 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg