ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Gillar du ett stort äventyrsspel med många ställen att besöka så tycker du säkert att Final Fantasy-serien är bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 men aså iaf så e 9 å 10 bäst :S 9:an innehåller rätt mycket humor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 IX, the best video game ever. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Final Fantasy är en helt underbar RPG serie. det bästa spelet i serien är FFVII iaf om man tror omröstningarna som har hållits, personligen gillar jag FF III, V,VI, VIII och IX väldigt mycket, dom är riktigt bra spel med VI som största favoriten med IX tätt efter, V och VI gillar jag aför dom var från SNES tiden och den var kanske bästa RPG eran någonsin med spel som tales of phantasia, chrono trigger, FF IV,FF V,FF VI, sedan ska inte mästerverket glömmas secret of mana, men FF är värt att köpa men jag kan inte säga hur dom nyare är för jag har aldrig spelat dom tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Final Fantasy är en helt underbar RPG serie. det bästa spelet i serien är FFVII iaf om man tror omröstningarna som har hållits, personligen gillar jag FF III, V,VI, VIII och IX väldigt mycket, dom är riktigt bra spel med VI som största favoriten med IX tätt efter, V och VI gillar jag aför dom var från SNES tiden och den var kanske bästa RPG eran någonsin med spel som tales of phantasia, chrono trigger, FF IV,FF V,FF VI, sedan ska inte mästerverket glömmas secret of mana, men FF är värt att köpa men jag kan inte säga hur dom nyare är för jag har aldrig spelat dom tyvärr. Dom gamla RPG Klassikerna till PS, SNES, och NES är ju helt klart bäst. Inga nya spel kommer klå dom, klassiker helt enkelt :) Själv är ToP och Ness favoriter, samt Tales of Destiny 1 till Playstation. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Men som sagt. :) Det finns ju fler spel än bara Final Fantasy som Square Enix skapar. Grandia III som snart kommer ut ser så fruktansvärt läckert ut. Så Final Fantasy tiderna är mer än bara över tyvärr. Trots hur vi älskat dessa Moogles, Chocobos & den "mjuke" piloten Cid så är den tiden över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Final Fantasy är ju en höjdarserie. Dock lite jobbigt att behöva bli attackerad om man rör sig en ynka millimeter. FF VI är den största favoriten av de jag spelat, men den är ju till SNES så... annars är ju FFVII och FFVIII suveräna spel också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 De har skrytit om det ja. ^^' De visade upp en trailer om hur spelet skulle se ut på konsollen Ps3. Men om det spelet skulle bli så snyggt så ja. Då är det bara att vänta tills 2008. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Wow... Det kommer defentivt vara på min inköpslista :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 är X-2 bra jag kanske ska köpa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 är X-2 bra jag kanske ska köpa det? För vissa är det bra. Lite Girl Power eftersom de enda du spelar är tre tjejer. Men visst. Man ska inte ta det lättsinnigt. Spelet är bra, finns bättre men det är bra. Om man ska klara bara spelets story så tar det runt 30 timmar. Men sedan om man ska göra allt annat i spelet, klara 100% så tar det flera 100-tals timmar att spela ut det. (Får ett annat slut om du klarar 100% också. :) Läs annars min Recension om den. Eller använd google för att se på bilder eller filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Tack.. Ska läsa din recension och kolla på gamespots om filmer.. Köper det i morgon isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg