SwedenRockz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Vad ska man göra för att kunna se sin cs film i windows media Player? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det går väll inte.....Så vitt jag vet så funkar det inte :( Fast jag brukar inte spela in något :D ok du vet nog bättre än mej... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Kommer inte ihåg, men jag vet att min kusin har gjort flera stycken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 klippa ihop den i windows movie maker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) Klipp i hopp filmen i video vegas :) Funkar fint Att se sin i film i windows media player? An´vänder du videomach? Redigerat 27 Juli 2006 av FragMention Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 klippa ihop den i windows movie maker Hur då? Det står att filerna är skadade <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg