The Moose Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 hur kan man ha ett forum där man ska prat om skola?Jag menar nu när vi äntligen på fritiden är ledig från skolan så ska vi prata om det.Nej tack från mej! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Altså,de flesta har nog slutat med lovet nu så det är vål lika bra att ha det öppet? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har ba börjat på mitt lov så HAHA! Alexius- om du någonsin vill ha hjälp me nån läxa, kan du bara ta upp det i detta forum, så du kanske slipper kämpa dejj me läxor ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Alexius: Ingen har sagt att du behöver besöka det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hur kan man ha ett forum där man ska prat om skola?Jag menar nu när vi äntligen på fritiden är ledig från skolan så ska vi prata om det.Nej tack från mej! :angry: alla kanske inte har lov.... t.ex lärarna på skolan lr dom som går på fritids... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kanske det! Men loven är det bästa med skola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 nehe du det är att spela sjuk BAHAHAHA:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 VA?!?! Draghon har du lov?!! suck... får lov vecka 10...:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nästa vecka har vi lov. Men du Alexius, du behöver inte vara på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nästa vecka har vi lov. Men du Alexius, du behöver inte vara på detta forum. jag få vara här om jag vill..men ok det kan vara bra om man behöver hjälp med läxa men det kan ju ibland ta tid o få ett svar! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har lov denna veckan som kommer=vecka 8,vecka 7 idag! och jag fyller år om en vecka nästa tisdag så jag fyller år på lovet FAAAAN VA GÖTT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vi har lov v.9! Sportlov! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg