shacti Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Jag har just tröttnat på min rogue och börjat lira druid, ligger just nu på lvl 14 och det är snart dags att börja med dm, Deadmines alltså. Och det är dags att börja se sig om efter en ersättare till min Oakthrush Staff (klicka på namnet för länk). Den första staven är Emberstone Staff och den andra är Staff Of Westafall. Både är bra, men vilken av dem är bäst för en druid? Ifall du har ett bättre förslag så får du gärna posta det också. Redigerat 26 Juli 2006 av shacti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag skulle föreslå Emberstone Staff den ger dig mer liv mer mana och mer i mana/health regeneration istället för staff of westfall som hade en mer dps men den ger bara plus i mana och regeneration och health regeneration används inte i strid (förutom Då troll som har det som passiv ksill och shamaner som har det som talent det kan vara någon mer som har det men jag är ints säker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Emberstone Staff skulle jag säga. Bra intellect. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Okej, hade tänkt ta den för det är så mycket jobb för westfall-staven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Emberstone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Emberstone! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Emerstone ftw... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip2006 Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag har just tröttnat på min rogue och börjat lira druid, ligger just nu på lvl 14 och det är snart dags att börja med dm, Deadmines alltså. Och det är dags att börja se sig om efter en ersättare till min Oakthrush Staff (klicka på namnet för länk). Den första staven är Emberstone Staff och den andra är Staff Of Westafall. Både är bra, men vilken av dem är bäst för en druid? Ifall du har ett bättre förslag så får du gärna posta det också. jag har klarat dm. Har ej det du vill men dm är ganska lätt det är inte så långt + ha alltid med dig en massa kompisar över 40 det var vad jag kunde erbjuda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Emberstone staff druider ska inte ha så mkt spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Druid ska ha mycket i agility om man är feralspeccad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 hahaha druider ska ha stamina och spirit les hemsidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 men ler deg mer om klaserna sow vett du at dett finss olika sortts druider Feral = Agi o Stamina Retri = int spirit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg