Hoppa till innehåll

Emberstone Eller Westfall

shacti

Rekommendera inlägg

Jag har just tröttnat på min rogue och börjat lira druid, ligger just nu på lvl 14 och det är snart dags att börja med dm, Deadmines alltså. Och det är dags att börja se sig om efter en ersättare till min Oakthrush Staff (klicka på namnet för länk). Den första staven är Emberstone Staff och den andra är Staff Of Westafall. Både är bra, men vilken av dem är bäst för en druid? Ifall du har ett bättre förslag så får du gärna posta det också.

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag skulle föreslå Emberstone Staff den ger dig mer liv mer mana och mer i mana/health regeneration istället för staff of westfall som hade en mer dps men den ger bara plus i mana och regeneration och health regeneration används inte i strid (förutom Då troll som har det som passiv ksill och shamaner som har det som talent det kan vara någon mer som har det men jag är ints säker)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har just tröttnat på min rogue och börjat lira druid, ligger just nu på lvl 14 och det är snart dags att börja med dm, Deadmines alltså. Och det är dags att börja se sig om efter en ersättare till min Oakthrush Staff (klicka på namnet för länk). Den första staven är Emberstone Staff och den andra är Staff Of Westafall. Både är bra, men vilken av dem är bäst för en druid? Ifall du har ett bättre förslag så får du gärna posta det också.

jag har klarat dm. Har ej det du vill men dm är ganska lätt det är inte så långt +

ha alltid med dig en massa kompisar över 40 det var vad jag kunde erbjuda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...