Mickeh Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) ehurm jag har 2 lvl 60 druider som er er ballance och den andra resto er po min 3dje druid lvl 49 feral so var inte so kaxig lol sorry för lite offtopic men varför ha 2 av samme class xD spelade lvl 38 druid(ibland på brorsans acc Men gillade det inte >.<) ps skulle satsa på att göra dm questen o ta tunic of westfall och sen ha Emberstone staff =) Redigerat 18 Augusti 2006 av Gizmo^
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 Håller med :S Varför ha 2-3 samma klasser :S
shacti Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 För att kunna köra med olika talents. Men jag håller med, låter som en jävkla massa jobb för något som inte all är nödvändigt för att kunna ha kul i spelet.
Fuzioner Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Skrivet 20 Augusti 2006 Jag har just tröttnat på min rogue och börjat lira druid, ligger just nu på lvl 14 och det är snart dags att börja med dm, Deadmines alltså. Och det är dags att börja se sig om efter en ersättare till min Oakthrush Staff (klicka på namnet för länk). Den första staven är Emberstone Staff och den andra är Staff Of Westafall. Både är bra, men vilken av dem är bäst för en druid? Ifall du har ett bättre förslag så får du gärna posta det också. ember stone staff lätt!
Rekommendera inlägg