Hoppa till innehåll

Nintedno Ds Eller Nintendo Ds Litet

Gäst Youx

Nintedno ds eller Nintendo Ds Litet?  

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Det vanliga, har ni sett på D-paden? Den är gjord av gummi. Har du någon gång haft en Super Nintendo, vet du vad du kan få för problem. Knapparna kan bli sega, och Gummi-D-paden inuti DS't kommer att få diverse på sig... Smuts, hack, väderskador och liknande. Mitt super Nintendo suger nu, eftersom jag inte kan få tag i mera kontroller, eller reparera min egen. Därför är Vanliga bäst. Och... Man är väl inte blind? Måste man ha starkare ljus o skit? Pff, vi normala människor klarar oss med en vanlig fin-fin Nintendo DS!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mindre volym på DS lite och den är mindre är den. Men vad är det för skilnad? DS lite är ju likadant som Vanliga + står det på fuskas första sida om nyheter att det kan bli spricka i det vi batteri lampan som kan sen fortsätta bli ennu längre spricka.

33% mindre volym.

20% mindre vikt. står det i Discshop.se

http://www.fuska.se/nyheter/sprickor_i_nin..._lite-s533.html så står det om sprickorna

Redigerat av andresvan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vanliga, för jag har det :P och dessutom det som wofukomi sa... jag hade super nintendo och det gick ju inte så bra nej... visst vanliga e klumpigare kan jag hålla med om men det där med starkare ljus har jag aldrig fattat, man behöver ju inte starakare man klarar sig fin fint med det vanliga gamla ljuset även mitt i natten... så go NDS VANLIGA!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...