ShinyMew! Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Var och hur hittar man dom 5 Starkaste Epic Items?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 en av de hittar du i curcuit board vid wind prairie du ska slås mot 6st black digimon de är: BK MegaGargomon,BK Imperialdramon,BK Seraphimon,BK WarGrowlmon,BK WarGreymon o BK KingNumemon. När du vunnit över alla så står där en låda bakom BK KingNumemon i den finns en epic item resten har jag inte hittat än!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 hur kommer man till det där curcuit board då?eller vad det nu hette...är det på en klipphylla eller?det finns ju ingen stege eller nånting! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 hur kommer man till det där curcuit board då?eller vad det nu hette...är det på en klipphylla eller?det finns ju ingen stege eller nånting! ;) de där e fel som jag skrev! vill du få reda på hur man får dem så kan du gå in i www.neoseeker.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jaha...fattar inte...gå in på en hemsida för ett TV-SPEL! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jaha...fattar inte...gå in på en hemsida för ett TV-SPEL! :huh: det finns en annan tråd där jag har sagt hur man får dem! kolla där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg