htf456345 Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag vill börja fixa egna skins till css. Då måste man ju ha någe program till det. jag vet inte vad det heter men. jag skulle villa ha det så.. Är det någon som vet vart jag kan hitta det gratis att ladda ner från nätet? Hör av dig om du vet något program man kan fixa skins på. COUNTER-STRIKE SOURCE ..slår allt!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 ja! starta steam, setan går du till Tools. Sen instalerar du Source SDK. I det programmet kan man göra mods, banor, skins. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Ja gör det ! Men en sak till: Source äger INTE ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jo det äger som f*n!..Men vad äger för dig då? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 det som äger för han är Age Of Mythology :bah: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Nepp, CS 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag har det spelet..DET SUGER source äger!!!! samt HL2!!1 Och hjälp mig med skins nu läs första texten så vet du nog vad allt handlar om!.. Så hjälp mig lite! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja! starta steam, setan går du till Tools. Sen instalerar du Source SDK. I det programmet kan man göra mods, banor, skins. ;) ja.. jag skrev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamehame Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Har både CSS och 1.6, 1.6 är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Half life model viewer funkar om man vill skinna (Inte forma gubbarna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det du sa vitdom om att man ska instralera source sdk funkar inte för mig det kommer bara uppe en text: c:\program\valve\steam\steamapps\sourceMods\cfg\gameinfo.txt is missing kan du berätta hur jag ska göra???plz :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 detta blir mer en diskussion om det äger lr ej :P iaf äger det cs 1.6 !!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg