Hoppa till innehåll

Runescape

Nimtro

Rekommendera inlägg

Har precis blivit members :)

Och jag håller på med en uppdrag som heter Getrude´s cat.

Men jag fattar inte vad det här betyder: I need to go their play arena and find the lost cat and return to getrude.

nån som vet vad jag ska göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Beldur

Har precis blivit members  :)

Och jag håller på med en uppdrag som heter Getrude´s cat.

Men jag fattar inte vad det här betyder: I need to go their play arena and find the lost cat and return to getrude.

nån som vet vad jag ska göra ?

Jag måste gå till doms favorit ställe och hitta katten som är borta och gå tillbaka till Getrude. Lr nå sånt. Jag är inte så bra på engelska jag är ju bara 11.. Försökte iaf ;)

Redigerat av Beldur
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oki , tack men jag hittade stället iallafall.

En fråga till.

Jag håller på med Lost City och har dödat Tree Spirit och hackat på den där träden och gjort de till Dwarmen Staff.

Sedan ska man till Lumgride Swamp och hitta Zanaris men vart finns han då?

Skulle vilja ha ett snabbt svar eftersom jag är inne på runescape just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående Gertrude, så är det bara kolla på Runescape kartan och leta efterstället Lumberyard nära Varrock South East

På Lost City, så är Zanaris en stad inte en person, Gå runt i Lumbridge Swamp Tills du hittar ett LITET HUS.

Ta på Dwarmen Staff eller var den heter och öppna dörren

Då ska du bli teleportad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, tack

Håller på med Elemenal workshop.

Jag har gjort det där med båten eller vad det är men då undrar jag ska den röra på sig då ?

Och den andra är ... jag har fixat Bellowsen och hittat en Stone bowl och fyllt den med lava och sedan lagt lavan i furnace.

Sedan när jag ska till bellowsen och dra i spaken då dras den tillbaks bara och vad är det som jag har gjort fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...