Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men dom släpper säkert till GBA senare. Om det säljer bra självklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men då måste ju dom ta bort alla pekskärms funktioner! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 http://www.pokemonelement.net/index3.php x) Visste inte att det kunde snöa , Och titta på pikachu bakifrån. Göllii xD Grymmt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men då måste ju dom ta bort alla pekskärms funktioner! :( Ska det finnas det!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Men då måste ju dom ta bort alla pekskärms funktioner! :( Ja, tror det iaf, det är ju trots allt till DS, fast själv hoppas jag att det inte kommer bli alltför många pekskärms funktioner. Jag vill helst ha "Klassiska" Kontroller. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det ska det vara också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Man kommer använda pekskärmen rätt mycket i spelet, man kommer använda den när man ska välja attacker, sätta på Items på en Pokemon, och gå in på menyn, så jag tror inte att dom tar bort det och gör om nästan ett helt spel för att lägga in det i en annan konsol när dom redan gör en till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 om man titta på videon så ser man ju att man andvänder det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 HERRE GUD! LÄNGTAR REDAN!!!!! D/P KOM SNART! SÅ HIMLA COOLT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Man kommer använda pekskärmen rätt mycket i spelet, man kommer använda den när man ska välja attacker, sätta på Items på en Pokemon, och gå in på menyn, så jag tror inte att dom tar bort det och gör om nästan ett helt spel för att lägga in det i en annan konsol när dom redan gör en till DS. Men vem vet(Nintendo vet säkert)?orre_best:Jag har redan kollat den <_< .Alla har gjort det(tror det)! Redigerat 2 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag längtar också sk*t mycket!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Vad tror du jag gör då :P ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg