Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 vad använder ni för sorts huvudvärkstablett?själv använder jag oftast alvedon! Citera
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Skrivet 8 Februari 2004 Själv så använder aldrig jag huvudvärks tabletter Citera
Anorectic Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 alve don lr pano dil men dom två tabletterna e bra mot tandvärk åxå....d berätta en tandläkare te mej Citera
mr.best Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 pannodil är det enda jag får.. men jag behöver nog något extremt för min huvudverk.. eller ja jag ska köpa eprem.. Citera
Heaz Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 vad använder ni för sorts huvudvärkstablett?själv använder jag oftast alvedon! Samma här! Citera
Ferrie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 Panodil.. eller nåt jag hittar.. Citera
Cocos Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 hehe bruklar inte få huvudvärk så ofta men när jag får det lägger jag mig i soffan och slappar :D Citera
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 e du så snål så att du inte kkan köpa någon huvevärkstablett? Citera
Gäst -Snake_bite- Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Skrivet 9 Februari 2004 jag bryr mig inte när jag får huvudvärk, jag brukar spela någonting för att det ska gå bort Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.