Bazuuba Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 föredrar NE warrior ^^ sköna i BG:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 min forsta gubbe var en night elf druid och lvlade upp honom till lvl 16 trottnade med hanns sett att jobba i inctance (han var ballance) och borjade po en tauren hunter som blev lvl 23 sen endrade jag mig och fortsatte min druid till lvl 60 sen gjorde jag en till druid (fast resto) blev lvl 60 den ockso och nu er jag po min feral druid lvl 49 som jag ¨elskar¨ gillar hans attacker,atk power och armor. man kan ju respecca.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 *suck* Vet du ens hur kraftiga Warlocks är på lvl 60 i PvP? Ingen class har en chans mot dem, speciellt inte Rogue. @ Mujo: Du har alldeles rätt. Hmm? Jag har soloat en Lock många gånger, Både duel och vanlig PvP.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Okej här är de jag testat. i den ordning jag testade dem. Gnome Rogue Rogue's har en del sköna abilities som stealth och pickpocket. Den enligt de flesta bästa farming klassen tack var deras förmåga att "ficktjuva" humanoids. En rogue har bara en uppgift i instances och det är att göra skada, och det gör dom bra. Enligt mig bättre än en mage eftersom mage's inte tål någonting alls, tre slag och sen är dom döda, ungefär. Rogue's har också en begränsad crowd-control (crowd-control = att begränsa antalet mobs som attackerar) tyvärr funkar den bara innan striden. Klassen fungerar okcså utmärkt för att soloa. I pvp däremot kan det bli lite svårare, en rogue lever på att hålla sig i rörelse och döda innan den blir dödad. Rogue's får också ofta uppgiften att hämta flaggan när man kör ctf banan Warsong Gulch. Annars handlar pvp för en rogue mest om att döda, fort, precis som i instances. Rogue's är också utmärkta som flaggvakter på wsg eftersom de kan hålla sig gömda precis bredvid den egna flaggan oc hsen tack vara poisons och stuns hålla kvar en potentiell flaggtjuv alldeles själv. Poisons ja, en unik förmåga för rogues, gifterna som finsn tillgägnliga har en rad användbara förmågor, allt från att sakta ner fiendedn till att göra DoT. Den enda dåliga med en rogue är att det ofta finns för många av dem, vilket leder till att det är svårt att hitta en guild och att hitta ett party/raid till instances. Angående stuns förresten, med rätt teknink kan man hålla en motståndare "stunnad" så länge att man hinner döda dem utan att de hunnit slå ett slag. Human Mage Mage's, klassen som gör mest skada på kortast tid. Utan armor, utan vapen och utan liv. Men med en jävligt kraftfull arsenal av magi. Det här är klassen som slår rekord i dps. Mage's gör till och med mer skada än rogues. En mage är otroligt sårbar för attacker men oftast är fienden död innan den hinner fram till magen. En utmärkt klass att soloa med tack vare hög dps och förmåga att 2skapa" bröd och vatten, något som drar ner cd mellan striderna rejält. Mages har också tillgång till den bästa crow-control spellen i spelet, sheep. Otroligt förnedrande, och otroligt användbar eftersom den kan nvändas i strid. Bäst av allt funkar en mage och en rogue tillsammans, då den ena kna "sappa" och den andra "sheepa", i kombination kan de slå ut två adds och döda två andra på riktigt kort tid. Precis som en rogue så är det enda en mage ska göra i instances är att dps:a. Och använda sheepnär fienderna blir för många. Mage's har också några AoE spells som är bra när många fiender anfaller på samma gång. Man skulle kunna tro att mage's är dåliga i pvp men deta är faktiskt den bästa klassen. Spelad på rätt sätt kan de besegra villken annan klass som helst i en-mot-en dueller. Nighelf Druid En klass med många användningområden. Tyvärr har jag inte spelat så långt med denna klass så beskrivningen blir lie kort. I druidform är en druid en healer, de har HoT och DH spells. Tyvärr har deras ressurection spell (Rebirth) en cd på 30 minuter, så det gäller att inte dö. De har heller inga shields eller andra spells för att skydda partyt. Men de kan en del annat bra, de har tillexempel den bästa buffen i hela spelet, Mark of the Wild, som ger plus till alla stats och plus i armor. Man kan senare i spelet använda Gift of the Wild, kräver en reagent men håller mycket längre och läggs på hela partyt på en gång. I bearform är en druid en warrior, med aggrocontrol abilities som growl kan de tanka helt okej. När de sedan får Dire bearform blir de ännu bättre. I catform är en druid en rogue, med stelth, energy och allt annat som hör en rogue till. Vissa saker har de dock inte, pickpocket och poisons är några av dem. I moonkin form eller druid form är en klassen en caster, med några sjyssta spells så kan de göra en del skada plus en del andra bra saker, som faerie fire som hindrar stelth och divine protection/divine shield. Druids kan tack vara sina former slå de flesta klasser i pvp. Nyckeln är att använda rätt form vid rätt tillfälle. i wsg får oftast druid uppgiften att hämta flaggan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg