Shadowborn Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 vad är de för skilnad på the eldar scrolls 3 och 4??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 ungefär lika mycket skillnad som det är mellan GTA VC och GTA SA? The Elder Scrolls 4 är uppföljaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Morrowind är betydligt mycket smidigare vad gäller hållbarhet vilket resulterar flera tusen speltimmar med föregångaren. Oblivion ger dig 100 otroligt bra speltimmar, men sedan så är det över, inget mer att ge ut från uppföljaren. OB är enligt mig riktigt uruselt om man bortser från atmosfären och striddsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tycker Oblivion är ett utav dom bästa spelen som någonsin har gjorts, jag kan knappt sluta spela, för jag kommer på nya saker att göra hela tiden :) Skíllnaden är väl att Oblivion är 10 gånger bättre än det gamla goda morrowind ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag tycker Oblivion är ett utav dom bästa spelen som någonsin har gjorts, jag kan knappt sluta spela, för jag kommer på nya saker att göra hela tiden :) Skíllnaden är väl att Oblivion är 10 gånger bättre än det gamla goda morrowind ;) Då har du väl inte spelat Morrowind när du påstår något sådant. Antingen det, eller så har du inte utnyttjat hela Morrowind med alla expansions när du framför en sådan åsikt. Jag har klarat exakt alla uppdrag i Cyrodiil och det tog inte mer än 100 timmar på en medelsvår svårighetsgrad. Oblivion är väldigt roligt i början, men sedan så tröttnar man efter sisådär 100 timmar, precis som jag nämnt ett par gånger tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Nej nej, helt fel :P Det beror väl bara på hur man är som spelare, men jag tröttnar iaf aldrig på Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.