Hoppa till innehåll

The Eldar Scrolls 3 Och 4


Shadowborn
 Dela

Rekommendera inlägg

Morrowind är betydligt mycket smidigare vad gäller hållbarhet vilket resulterar flera tusen speltimmar med föregångaren.

Oblivion ger dig 100 otroligt bra speltimmar, men sedan så är det över, inget mer att ge ut från uppföljaren.

OB är enligt mig riktigt uruselt om man bortser från atmosfären och striddsystemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker Oblivion är ett utav dom bästa spelen som någonsin har gjorts, jag kan knappt sluta spela, för jag kommer på nya saker att göra hela tiden :)

 

Skíllnaden är väl att Oblivion är 10 gånger bättre än det gamla goda morrowind ;)

 

 

Då har du väl inte spelat Morrowind när du påstår något sådant.

Antingen det, eller så har du inte utnyttjat hela Morrowind med alla expansions när du framför en sådan åsikt.

 

Jag har klarat exakt alla uppdrag i Cyrodiil och det tog inte mer än 100 timmar på en medelsvår svårighetsgrad.

Oblivion är väldigt roligt i början, men sedan så tröttnar man efter sisådär 100 timmar, precis som jag nämnt ett par gånger tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...