Shadowbeing Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Om någon/några månader så kommer det bli krav på byte för att kunna läsa/skriva inlägg. Detta då vi planerar att införa snabbadresser till presentationerna och en webadress kan kan b.la. inte innehålla mellanrum. Om man ser det från den sidan så är det ju nästan samma sak som att byta användernamn 1 gång om året.... Såvidare inte nån gammal tant blir medlem och går in och satsar på lotto(om det nu fanns ett dvs....)... Varför ska man byta användarnamn hela tiden.... Jag bryr mig inte om andra har coola användarnamn eller ej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 En bra tanke, King Boo. Jag tycker att de nya reglerna för användarnamn är bra iallafall. Om man annars så gärna vill byta namn fler gånger skulle man kunna göra så att när man fått sitt gratis namnbyte för det här året kan man köpa ett till för 5000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 §1.28 om man har mellanrum i namnet väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Japp, då kommer den här idén alltså inte att gå igenom. Tråkigt att inte mellanrum kommer att vara tillgängligt, jag tyckte att det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Så, då var det klart då ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Så man får en varning om man har ett mellanrum i sitt användarnamn? Vart hittar man affären i sånna fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vi kommer inte dela ut varningar för det regelbrottet. Dock kommer det om någon månad bli omöjligt att läsa trådar förrän man har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 men det geller vel bara dom som har mellan rum i namnet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.