PUR4FAX Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tycker css inte är världens roligaste spel.....Jag sköt en gubbe en gång med 2 skott i magen men fick honom i hs!! :bah: Sen är vapn små och tjocka! i cs är dom lagom... Ta awp i css siltet är litet men tjockt likadant med vapnet!!LOL Och man spelar mest för grafiken skull...... Men deaglen i css älskar jag den är mycket lättare att få i hs med än på cs så jag tycker att cs är 5% roligare.... Men man kan spela zombie mod på css det är roligt :lol: fast man kör ofta mot botar som är zombies... Aja man dör ibland en då.. Så jag ändrar från 5% till 2½% roligare... Och så finns det mer cheaters på cs än i css tycker jag så det får nog bli 2% än då!! ^_^ Fast man vet inte....Snyggare grafik och granater på css så det blir 1% TILL SLUT! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 CS ägar cz och css In and out Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 detta ska inte skrivas här utan här: http://www.fuska.se/spel/pc/counter-strike_source-s4752.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg