xJaJax Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Hej! Jag skulle installera harley g's custom firmware på min psp (1.5) Jag följde exakt de som stog i manualen men när jag restarta psp så tog kom det upp en blå ruta (se filmen).. Jag stängde av psp och satte på den igen, denna gången med wlan knappen uppåt..Nu funka de! Jag blev glad som f*n och stängde återigen av min psp och starta igen denna gången med wlan switchen nere..Då händer det med blåa rutan igen (se filmen) :S Så mitt problem är att jag måste ha wlan switchen uppe för att min psp ska funka :S Klicka för att se min film Jag har prövat att formatera minneskortet det är endå samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Mysko :huh: ! Kontakta sony. Det måste vara något fel med din psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seckuro Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Sjukt kontakta sony ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag hjälpte killen på msn, alt gick bra. Men så att alla vet: Man kan inte kontakta sony för att man själv sabbat i flash minnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Hehe, nej det kan man förstås inte göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Oj vilket sjukt fel han hadde :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Oj vilket sjukt fel han hadde :blink: nej troligats så var det en regel i det han instalera att men ska ha den uppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Varför länkar du till Statens Järnvägars hemsida istället för nån film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg