Gäst virrs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag laddade ner en Video till en låt.. lr jag laddade ner flera st för att se vilken som va snabbast.. å så fick jag ner en som va en .ape fil. vad är en .ape fil och vilket program för att öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Du vet att det finns en sak som heter http://www.google.com Oj, titta vad jag hittade när jag sökte efter .APE Första sidan: http://www.fileinfo.net/extension/ape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 jag sökte men jag hittade inget vettigt svar.. *daah* annars hade jag ju inte gått in här å fåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Testa med VLC, www.videolan.org det brukar klara de flesta formaten. Annars så kan ju .ape vara något specialformat för någon "video/music-shop" och kräva deras egna spelare om den är krypterad/skyddad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Sorry då... Redigerat 30 Juli 2006 av Keyser_Soze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 du kansk är n00b på att söka på goolge.. §1.11 och du blev varnad... Har du inget vettigt att tillägga tråden så skriv inte. Back to topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Testa med VLC, www.videolan.org det brukar klara de flesta formaten. Annars så kan ju .ape vara något specialformat för någon "video/music-shop" och kräva deras egna spelare om den är krypterad/skyddad. det stod att man va tvungen ¨ha nån Monkey player lr vare va:P Det första jag provade va VLC, å det funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Det stod på min länk vilka program som kunde spela upp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.