Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Kan man klona på sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Nee.Man kan inte klona på ruby eller sapphire! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag tycker det är lite dåligt. men bra att man inte kan fuska=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det går visst att fuska... Bara man har gameshark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Är det kul o fuska på alla spel eller!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nej...man kan visste klona pokemon på sapphire! kolla på cheatplanet.com! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 kan man :D!!!!! jaa hurra för pokemon sapphire :D:D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 man kan klona på ruby ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 kan nån översätta ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 när jag försökte gick det inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 när jag försökte gick det inte!!! jag vet det kommer bara upp du sparade inte helt eller nått så får man börja från där man sparade senast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 har aldrig försökt kopiera kanske skulle försöka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg