NightMaker Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 jag tycker dom borde sätta ut en lista med top 50uk klick eller vad tycker ni? :unsure: tex 1:Admin (16547-UK) 2:xade (5622-uk) OSV. (fast i top 50) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Kommer inte att hända, då det inte är meningen med Extralänken att man ska få så mycket som möjligt på UK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 nä do kommer man bara samla UK istellet för att använda dom (iförsej bra för att monga kommer vilja ha monga Uk och det betyder fler nya medlämmar) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 (redigerat) Hehe, mig som 2a :P I alla fall, blir det så, så kanske folk tävlar och spammar ner andra sidor. Fuska.se vill inte ha ett rykte med spammare. Redigerat 1 Augusti 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 + vad ska man göra med 16000 UK? det maxade man kan använda sina UK till är "Ge mig 15000 FuskaMynt (1500 UK krävs)" efter som extra länken nollställs efter varje gâng man avvänder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Man kan lösa in sina UK mot något av de fyra priserna som går att välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.