papyrus_pokemon Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 jag ska göra en route till någras pokemon spel med advance map det funkar inte! :( kan någon hjälpa mig? :(
papyrus_pokemon Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2006 (redigerat) ha ha ha..... det där va inte kul :angry: EDIT:har inte äns tänkt söka på det :angry: Redigerat 31 Juli 2006 av ljomi
LillBerra Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Skrivet 31 Juli 2006 _ray_ har faktiskt rätt. Om du söker på google så hittar du alltid svar. http://www.google.se/search?hl=sv&q=Advance+Map&meta=
papyrus_pokemon Skrivet 31 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2006 men det låter äkligt <_< men jag har redan laddat ner advance map
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Du behöver Pkmn Roms för att använda AM, annars finns det inget o göra om.
Gäst Andreasswf Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) eherhm...säg inte länk till roms och prata inte enns om det...jag har blivit varnad... Back to topic... I flash kan du göra sådana grejer och du behöver bara sprites...www.macromedia.com = för programet google.se = för sprites [email protected] = min msn för att lära dig att klippa ur sprites och grunder i flash Redigerat 4 Augusti 2006 av _ray_
Spikey Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Det va ingen länk till nått ROM det va en länk till google.se. <_< Om ROMs är olagliga så borde det inte säljas Flashminnen och cablar som man kopplar till datorn för att göra ett ROM av sitt GBA spel. Kolla Här Redigerat 10 Augusti 2006 av Nigthwolf
Rekommendera inlägg