yoadee Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 behöver man inte bluetooth?? eller ir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Med min mammas k750i kom det med ett program som heter Sony Ericsson File Manager, med det kan man lägga in filer o dyl. Kolla om du inte har det, annars kan du väl fråga nån kompis att skicka över nåt från deras mobil till din via bluetooth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 okej bigsms.com sen bli medlem du måste ha wap sen hitta nåt du vill ha sen tryck på ladda hem då kommer en länk skriv den på din wap och då hämtar du singnalen eller vad det än är till mobilen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 SEs hemsida går de ju alltid å ladda hem endel gratis saker ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 www.getjar.com www.zedge.net http://ww.by.ru/k750/ (.jar är mobil spel) dom sidorna är bra, man får gratis spel m.m. men du måsta ha någon sak så att du kan överföra om du inte har så man gå in på dom med wap & hämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag har äntligen fått råd till en ny mobil och nu söker jag sidor som har tru tones singnaler/bilder/teman och videklipp gratis som funkar till min sonyericsson w800i walkman Jo det är juh klart att man fick med en kabel...men programvaran till datorn blev helt mysko så jag fick inte med det riktiga programmet man behöver för att flytta över musik till mobilen.Men nu har det löst sig(lånade av en kompis samma cd skiva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.