zeyona Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jo, äntligen är det sant! The sims2 djurliv kommer släppas runt den 20 oktober. Enormt glad :). Man ska kunna ha hundar, katter, papegojor & marsvin ;) Sköööj eller hur alla 2-fans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jo men min sims2 skiva are broken så jag kan inte köra sims2 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det blir nog coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag längtar jättemycket! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tails_Cool Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Åhh, vad kul har längtat länge efter ngt sånt....! Tyckte det var askulk när det kom till sims första gången :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jobbigt det måste vara med all matning och så, men jag ska inte underskatta. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rockin' Puppy Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Har längtat efter en Djur-expansion ända sedan Ts2 kom ut! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 (redigerat) Jag med :D Valparna och Kattungarna är så söta på videon!! :) http://www.thesims.se/products.view.asp?id=32&page=4 Roligt att djuren också kommer att få ha sorts jobb, inom ShowBussines och Security. :D Kommer klart att köpa det, och på Webhallen kostar det bara 249 kr. Men väntar tills man kan boka det på Discshop istället :zzz: Redigerat 5 Augusti 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag längtar jätte mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 så lätt att man skaffar det ju :P hoppas det kommer nya föremål som inte bara e djurtillbehör också! (f*n, hiss e ju råcoolt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Verkar kul... Hoppas djuren kan få ungar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Det verkar så! Och sen kan man kanske sälja dom och skaffa simdaler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg