krille100 Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 är det någon som vet några rs fusk har letat men hittar inga .t.e.x.ett pogram som man får 999999999999999k eller satt man går upp i lvl med nåt progr :medieval: :medieval: :kung: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Finns inga fuska. Och bra är väl det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 private server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille100 Skrivet 1 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 men något som t.e.x art money om ni vet vad det är ellernåt annat sånt program :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titak Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 artmoney är olagligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Inga fusk? Det finns en otroligt stor mängd med fusk som går att hitta ute i internet. Dock så kommer jag inte att länka/tipsa under några som helst omständigheter, då det bara förstör spelglädjen för andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 det finns inga fusk på rs... jag ska förklara varför... din rs ''ruta'' är igentligen som en fjärkontroll med en monitor, du kan kontrolla din gubbe och se på den men du kan inte använda memory editors (artmoney) för att att ändra saker, du kan ändra sakerna på fjärrkontrollen men själva gubben är i en server som du bara kontrollerar hur han ska gå attackera osv med fjärrkontrollen... men om du vill ha så kan jag sälja bot + script till dig för ett bra pris ( jaja om ni tittar riktigt noga så kostar alla bra hacks/bots på alla spel). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 D måsste laddas ner, o då får man virus... Härligt. Ja hatar simpla fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelzahim Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 du... har du någonsin hört talas om hack??! olagligt men jul, du kan få hela runescape i konkurs :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isknyao Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 http://rs2-cheats.bravehost.com/ där har du;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 isknyao sluta skriva dina scam sidor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 det finns inga fusk på rs... jag ska förklara varför... din rs ''ruta'' är igentligen som en fjärkontroll med en monitor, du kan kontrolla din gubbe och se på den men du kan inte använda memory editors (artmoney) för att att ändra saker, du kan ändra sakerna på fjärrkontrollen men själva gubben är i en server som du bara kontrollerar hur han ska gå attackera osv med fjärrkontrollen... men om du vill ha så kan jag sälja bot + script till dig för ett bra pris ( jaja om ni tittar riktigt noga så kostar alla bra hacks/bots på alla spel). "Sälja bot till bra pris..." Nej, Nexus iBot är helt gratis och fungerar utmärkt. Så försök inte scamma folk med dina usla erbjudanden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg