Hoppa till innehåll

Rs Fusk:)


Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

det finns inga fusk på rs... jag ska förklara varför...

 

din rs ''ruta'' är igentligen som en fjärkontroll med en monitor, du kan kontrolla din gubbe och se på den men du kan inte använda memory editors (artmoney) för att att ändra saker, du kan ändra sakerna på fjärrkontrollen men själva gubben är i en server som du bara kontrollerar hur han ska gå attackera osv med fjärrkontrollen...

 

men om du vill ha så kan jag sälja bot + script till dig för ett bra pris ( jaja om ni tittar riktigt noga så kostar alla bra hacks/bots på alla spel).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...
  • 1 månad senare...

det finns inga fusk på rs... jag ska förklara varför...

 

din rs ''ruta'' är igentligen som en fjärkontroll med en monitor, du kan kontrolla din gubbe och se på den men du kan inte använda memory editors (artmoney) för att att ändra saker, du kan ändra sakerna på fjärrkontrollen men själva gubben är i en server som du bara kontrollerar hur han ska gå attackera osv med fjärrkontrollen...

 

men om du vill ha så kan jag sälja bot + script till dig för ett bra pris ( jaja om ni tittar riktigt noga så kostar alla bra hacks/bots på alla spel).

"Sälja bot till bra pris..."

Nej, Nexus iBot är helt gratis och fungerar utmärkt. Så försök inte scamma folk med dina usla erbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...