Oden Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hum, du har bara en ram sticka -- segare. Processorn är budget och har ett par år på nacken och grafikkortet är inget för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 här bloodrogue www.dustin.se och så år du in på grafik kort och tittar brukar finnas jäklans bra typ RADEON x1600 PRO för en tusenlapp ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Tack så mycket! tror ni att http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010094957 skulle fungera bra?? Tack! //AW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Jag har hört att såna grafikkort är dåliga. Pga budgets. Jag vet inte vad budgets är men jag har iallafall hört att såna är inge bra. Vänta så ska jag hitta ett grafikkort till dig. Tyvärr, jag hittar inget 1000kr. Du kanske kan hitta en 6600gt begagnad men det är inget jag rekomenderar. Redigerat 2 Augusti 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Min dator har 1024 mb ram, och har Geforce 7800 GTX (256mb) Och pentium 4 Kan ta css högsta grafik utan lagg, om du skaffar nåt liknande kan du ju ha wow. Det finns en sida där man kan kolla om datorn kan ta ett spel, kommer inte ihåg namnet på sidan det var något liknande: srtest har jag för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag har 512 mb ramminne men man ska nog ha minst 1 gb. Spelen kräver mer och mer. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jo det är sant. Snart får alla spel rekomenderade krav för 1,5gbram och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 1GB räcker, men som Admin sa så är det bäst att ha 2GB om du ska spela. Jag har 1GB och jag har iaf. inte ett enda spel som laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 men e http://www.dustin.se/dacsaportal/system/pa...odID=5010094957 ett bra grafikkort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Ja, det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 om dom GPU processorerna är dåliga varför köper alla dom då förra gången dom fanns inne såldes dom slut på mindre än en dag och har fått bäst i test av 3 siter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 wow kommer funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.