Drag0nfly Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag har börjat på om jag använder dessa: Pelipper lv.46 Attacker: Surf(Water) Hyper Beam(Normal) Fly(Flying) Blizzard(Ice) Blaziken lv.51 Attacker: Double Kick(Fight) OverHeat(Fire) Blaze Kick(Fire) Fire Blast(Fire) Groudon lv.48 Attacker: Slash(Normal) Thunderbolt(Thunder) Earthquake(Ground) Fire Blast(Fire) Bagon lv.35(har nyss fångat honom) Attacker: Headbutt(Normal) Fire Blast(Fire) Ember(Fire) Dragonbreath(Dragon) Plus har jag 34 pokemon i boxen, som jag ska träna upp när Bagon är en Salemence. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja har blaziken 87 Rayquaza 74 Salamance 77 Groudon 76 Pink crobat 68 Gyarados 68 ja har fångat 187st och har sätt 192. men ja spelar inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Nice med shiny crobat! mina är: 1. Swampert lvl 74: surf, earthquake, protect, iron tail 2. Umbreon lvl 81: faint attack, confuse ray, screech, moonlight 3. Crobat lvl 71: poison fang, confuse ray, fly, toxic 4. Metacross lvl 63: earthquake, psychic, meteor mash, iron defense 5. Zangoose lvl 56: crush claw, toxic, detect, giga drain 6. Mawile lvl 60: crunch, sludge bomb, iron defense, batom pass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 :angry: HUR I H*LVETES SVÅRT SKA DET VARA ATT GÖRA SÅNNA HÄR SKIT TRÅDAR I POKESKIT FORUMET :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 :angry: HUR I H*LVETES SVÅRT SKA DET VARA ATT GÖRA SÅNNA HÄR SKIT TRÅDAR I POKESKIT FORUMET :angry: Ungefär lika svårt som att följa reglerna? - Tråd flyttad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Det finns väldigt många såna här trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Pichu lvl 51 tackle (normal) iron tale (iron) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Pichu lvl 51 tackle (normal) iron tale (iron) Det var ju ett stort team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 På Sapphire: Manectric lv. 42 (håller på att träna) Sceptile lv. 65 Crobat lv. 61 Altaria lv. 59 Kyogre lv. 70 Latias lv. 45 Rayquaza lv.100 (använder bara ibland, mest i boxen) Inte så bra men det beror på att jag inte har spelat på ett halvår :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Om Emerald ochså räknas :P : Swampert lv 80 Pelipper lv 79 Alakazam lv 79 Maggcargo lv 79 Walrein lv 79 Mighteyna lv 79 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Om Emerald ochså räknas :P : Swampert lv 80 Pelipper lv 79 Alakazam lv 79 Maggcargo lv 79 Walrein lv 79 Mighteyna lv 79 Det var många på 79 :lol: Bra lag förresten, och ni andra ^_~ Redigerat 2 Augusti 2006 av Madde-the-Wolf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Ruby: Moltres :kung: lv.59 Extrasensory, Morning sun, Will-o-wisp, Flamethrower Articuno :medieval: lv. 54 Extrasensory, Heal bell, Haze, Ice beam Zapdos :rambo: lv. 53 Extrasensory, Rock smash, Metal sound, Thunderbolt Sharpedo lv. 41 Crunch, Strength, Dive, Surf Entei :evil: lv. 52 Flamethrower, Roar, Fire spin, Stomp Salamence lv. 66 Dragon claw, Refresh, Flamethrower, Aerieal ace Och jag har ej använt något fusk! Tänkte byta Sharpedo mot Lugia eller Jirachi vet ej ännu. Redigerat 2 Augusti 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg