Gäst Keyser_Soze Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Exakt håller med MB till 100%, Varför ska man "hacka"? Det är ju faktiskt olagligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag tror inte på den bilden. Det kan vara möjligt att du har fuskat i habbo. Men det där är nog bara en förvrängd bild. Habbo har ju trots allt väldigt dålig grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Men era j*vla f**tsär... Det är ju bara Client Sided Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 eexwhyzee , om dom hade läst igenom vad folk hade postat så skulle dom fatta det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 men vad klagar ni alla för han hackar...hans problem..ni hackar inte ...inte ers problem så funkar det här i livet men visst kasnke ni är generösa och vill hjälpa nån men efter sisådär 2ggr försök och peronenen bryr sig inte så bara låt han/hon gå sin egen väg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Nej vi ska f*n inte låta han göra som han vill. Hade jag fått lite mer info skulle jag bannat den lille jäveln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Men han har ju inte gjort något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 asso dom fattar inte... dom kan heller säkert inte läsa. det står ett coolt trick att styla med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Han håller ju hela tiden på att kaxa me sitt jäkla Maplestory hack bland annat. Om han kunde, så skulle han säkert hacka på habbo också. Det är jag helt säker på. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 5 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 vadå , jag gav detta forum robotrage fusk och alla blev glada... när jag fuskar utan att ge er det är då ni börjar flame me lol! fy skäms på er! ( ska ändra min avatar för er...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Du, jag bryr mig fanken i dina fusk och tänker aldrig pröva dom. Jag spammar dig för att du förtjänar att bli spammad. Du vet att jag kan enkelt få fast dig? Vill du det, svara bara JA eller NEJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Men förlåt, men är du 1 år? Den är client side, ingen vet det. Plus att dem försvinner om han försöker köpa något. Ja, du kan få i h*lvete få fast mig om du så kan. Jag fuskar på det jag vill. WoW och CS, rofl ta fast mig om du vill. Inget kommer hända och du kan f*n inte göra ett j*vla skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg