Winjaaa Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Poke brendan: Dom kan inte försvinna overralid: Har ändrat på frösta sidan nu man kan klona legendariska Redigerat 6 Augusti 2006 av THehero164 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 (redigerat) Du menar vel,inte klona legendsariska? Redigerat 6 Augusti 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Tomatketchup jag skrev nyss att man kan klona legendariska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Så varför funkade det ej för mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Gjorde som det stog men Pokemonen ligger i boxen och jag har bara 5 pokemon med mig. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ska prova detta ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Tomatketchup jag skrev nyss att man kan klona legendariska Forlot,jag trodde att du hade endrat att man inte kan klona legendariska,ett rent misstag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 7. när hon frågar om du vill spara säg nej Jag är inte säker.... men är det ett alternativ att spara eller inte, trodde de va obligatoriskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 denna tråd måste klistras det fungerar!!!!!(bara med legendariska sättet kan du kloona vilken du vill) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Om ni har otur så försvinner er pokemon ska skulle klonas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jacx: Pokemonen försviner inte :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ehm . Jo ? Det finns en chans att den kan göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg