Winjaaa Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :( Läs första inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ehm . Jo ? Det finns en chans att den kan göra det. Jo O.o Jag har klonat långt innan den här tråden skapades. Och alltid gjort rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :( Jag vet <_< men när man ska välja så står det not able på min Raquasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 :huh: Fungerar det verkligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :( Du behöver inte välja rayquaza välj två valfria pokemon och sen stäng av när det står ''dont turn of the power'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Det funkade :D Men Det går inte att klona legendariska. De är inte tillåta i wierlless(stavning) battles :( Du menar att jag kan klona den i alla fall trots att man inte får välja den :huh: Ok det gick :P medger att jag var lite skeptisk. Redigerat 18 Augusti 2006 av chili19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Min Charizard och Lapras Lv100 försvann när jag klona. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Det går att klona legendariska.man ska inte anmäla de legendariska,kolla här. http://www.serebii.net/pokemon_advance/trainer.shtml HOPPSAN :cry: :cry: !Jag menar: http://www.serebii.net/pokemon_advance/trainer.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Båda sidorna är fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 MEN NU ÄR JAG SUR!!När jag skriver en sida blir det fel. NU: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg