Kevve Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jo när jag startade om datorn i Felsäkert läge så tog det bort två stycken program! det va DirectX och Imageready.exe Imageready är tillbaka det har jag ju skivan på! men DirectX... Hur får jag tillbaka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Man ska nog inte starta om i felsäkert läge när man har directX :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Är du säcker på att det tog bort dom? Har för mig att när man startar datron i felsäckert läge så startar datorn bara dom nödvändiga program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Varför startade du om i felsäkertläge? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Prova att starta om igen, annars kan du göra en systemåterställning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Som ovanstående talare skrev så kan du antingen köra systemåterställning eller så kan du annars ladda ner det från Windows Update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag startade i felsäkert läge en gång och det stog faktiskt att datorn bara startar nödvändiga program. Men jag har DirectX och det togs inte brt när jag hade blivit av med problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Systemåterställning låter som det bästa. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.