Gäst dunsden Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 säg ett nummer mellan säg den som du tycker är bäst så får den en poäng. den som får 100 poäng först vinner xbox playstation I ja röstar på playstation 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Säg ett nummer mellan vadå? Jag tycker i alla fall att Xbox är den bästa konsolen eftersom den har bra grafik och roliga racing/sportspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 jag fattar inte riktigt men ja tycker xbox är bäst för jag älskar Halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 öh....fattar inte men playstation äger upp Xbox så det är hemskt men nintendo är allra bäst, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 dunsden: Varflr rösta på en konsoll som inte släppts i butik än? Själv tycker jag att Playstation 2 är den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Ps3 ska köpa den 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToKiii Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 ? i alla fall PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 PS3 såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Ps3 men den är så dyr så jag får nog säga Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 PS3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det kommer nog gå dålig för försäljningen av PS3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Det kommer nog gå dålig för försäljningen av PS3. Ja det tror jag med, jag kommer inte köpa den för att den är så himla dyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg