simlar99 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 fins det någon som vill dela sin account med mig snälla är bara 51 och none member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Good enough Du kan ju ta dig i skitan. Vad hade du förväntat dig. Kolla min lvl 80 låt mig få pass så snor jag den. :lol: Vilken liten skitunge du är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Dum fråga................................................... :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Den frågan var nästan som: Får jag sno ditt account? Redigerat 2 Augusti 2006 av Sakru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jaja ta det då användar namn:j*vla scamer pass:j*vla scamer e du dum i huviet eller nödigt särskild för du förmodlingen kommer få en varning och för att alla som spelr rs2 här på forumet nu känner dig som scammaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) dubbel!!! Redigerat 3 Augusti 2006 av roxz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skal0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 (redigerat) Snälla, jag fick en varning. Gud var är världen påväg? Snälla banna mig så att jag slipper dessa omogna aktoriteter (om ni snorungar inte fattar allt så använd en j*vla ordbok) Redigerat 3 Augusti 2006 av skal0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Snälla, jag fick en varning. Gud var är världen påväg? Snälla banna mig så att jag slipper dessa omogna aktoriteter (om ni snorungar inte fattar allt så använd en j*vla ordbok) Räknas jag bland snorungarna? Btw, visst vi kan dela acc, men då tar vi ditt acc! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 då skulle mitt acc vara borta efter 5sec :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 jag delar redan typ 5 accounts:P och jag har blivit scammad av ennhackare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 riktigt dum fråga haha jag är i lvl 18 då kan väl du dela med dej av ditt acc :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Eftersom alla håller på att bråka så tycker jag att nån Moderator ska låsa den här tråden :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg