Hoppa till innehåll

Fiske?


Justusett
 Dela

Rekommendera inlägg

Mja. Ska jag fiska så ska det vara metspö. Ligga vid vattnet, på bryggan och ha ett metspö i handen. Kanske somnar och missar fisken då den käkar upp masken men vad gör det? :)

Redigerat av Soffan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då

 

Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis

 

Har ett haspelspö nu

 

Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då

 

Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis

 

Har ett haspelspö nu

 

Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda

 

2 meter :blink: det verkar ganska osannolikt, säker på at du inte såg fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då

 

Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis

 

Har ett haspelspö nu

 

Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda

 

 

Min kompis berättade det jag var inte där

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Brukar fiska på landet bara men jag brukar då få kanske ca 3-5 gäddor per sommar. Som sagt hel silveriga drag är välldigt bra men man kan få fiska med andra färger också.

 

 

Fiskar med metspö också har ett grymmt ställe på landet där det är braxar och sotare varje år :P

 

 

 

 

Min farfars kompis har fått en OTROLIGT stor gädda tror eller ej 22KG!!!!!!!!!!

Han fick den är han pilkade på vintern när det var is på sjön. Nu har vi huvudet av den uppsatt på väggen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...