NightMaker Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Ärligt talat nere i e älv här vid mig räkade jag kasta (med kastspö) och tog en fik i gjälen :blink: (alltså när fisken hoppade efter en sak som stutsade på vattnet) :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag fiskar ibland, använder kastspö och fiskar mest med liten vobbler. Spinners är bra eftersom fiskarna ser dom från långt håll eftersom dom e så färgglada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag har fått en fisk i hele miett liev! Dock har jag kanske bara fiskat 4 ggr :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) jag älskar att fiska med kastspö! har fått 6 fiskar denna sommar den största vägde bara 1,3 kg som var en fin aborre. använder oftast spinnare och ibland vobbler... Man ska fiska i fjordarna i norge ! jag drog upp en fisk som hade fått min krok i ögat :mellow: vi tyckte synd om den så vi skärde av huvudet och rensade och tillagade inklusive åt honom... Redigerat 13 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag minns en grej, när jag skulle dra av en krok ur en abbores mun så råkade jag typ "vricka" sönder hans huvud! *vissla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Fick en 1kilos öring på mete i somras. (nej inte flötmete) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 metar sällan med flöte,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miki Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Jag fiskar bara aborar och gäddor. Min pappa kan säga där finns en gädda och han får den!!! :blink: :cool: (Jag använder kastspö) Redigerat 14 Augusti 2006 av Roxanna Pink Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hatar när folk säger "där är en gädda" kastar och fångar en! BLIR SÅ FÖRBANNAT AVUNDSJUK! Kan dom inte be mig att kasta ditåt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hatar när folk säger "där är en gädda" kastar och fångar en! BLIR SÅ FÖRBANNAT AVUNDSJUK! Kan dom inte be mig att kasta ditåt? :P Du får vara beredd att kasta när dom säger det, så att du kastar innan dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hatar när folk säger "där är en gädda" kastar och fångar en! BLIR SÅ FÖRBANNAT AVUNDSJUK! Kan dom inte be mig att kasta ditåt? :P HAHAH! joo, kanske kan snylta några fiskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Är inte så insatt, i fiske men visst är det kul, när det väl blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.