Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Mja. Ska jag fiska så ska det vara metspö. Ligga vid vattnet, på bryggan och ha ett metspö i handen. Kanske somnar och missar fisken då den käkar upp masken men vad gör det? :) Redigerat 23 Augusti 2006 av Soffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Fiskar inte regelbundet men det är roligt att meta med farfar ibland. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 har alldrig fått nån fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Ja har fått upp en gädda på 2,5 kg + en massa till....stor!...också har ja fått upp en massa abborrar....rekord 1.5 kg...och så mört så klart..å en brax!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 min kompis fick upp en 11/12 kilos gädda och han kom med i tidningen :P haha men min största är nog 1kg hehe inte så stor ändo fast annars kanske jag brukar få mellan 5 och 10 fiska när jag metar annars kanske jag bara får upp mellan 1 / 2 när jag kastar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Det största jag fått är en fettjockis abbore. Resten så är det bara miniaborrar och mörtar. Jag sparkar ut dem till sjön igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis Har ett haspelspö nu Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis Har ett haspelspö nu Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda 2 meter :blink: det verkar ganska osannolikt, säker på at du inte såg fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Det är jättekul att fiska men har inte kunnat göra det så mycket, 1 gång i år :( Fick inte upp en fisk då Förr några år sen feska jag massa bebisabbore med en kompis Har ett haspelspö nu Min kompis som är helt galen i att fiska såg en 10 åring som fick upp en 2metersgädda Min kompis berättade det jag var inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4D4M Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Fiskar grymt mykke iallafall typ minst 2 gånger i veckan. spinnare brukar ju oftast funka på de mesta fiskar. fiskar mest Gädda,Abborre,Regnbåge. inte fått så stora fiskar dock: Gädda ca 4kg Abborre 0,7kg regnbåge 2,5kg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Jag är nybörjare i fiske men det är grymt roligt.Men jag har tyvär inte fått upp nån fisk än:P.När jag får upp en fisk nån gång så kommer jag inte att laga den jag hatar att äta fisk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Brukar fiska på landet bara men jag brukar då få kanske ca 3-5 gäddor per sommar. Som sagt hel silveriga drag är välldigt bra men man kan få fiska med andra färger också. Fiskar med metspö också har ett grymmt ställe på landet där det är braxar och sotare varje år :P Min farfars kompis har fått en OTROLIGT stor gädda tror eller ej 22KG!!!!!!!!!! Han fick den är han pilkade på vintern när det var is på sjön. Nu har vi huvudet av den uppsatt på väggen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.