Kevve Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Kan man fortfarande köpa GameCube? (ett tag sen jag va inne i stan) :D
Brawler Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Skrivet 2 Augusti 2006 Såklart,det finns affärer som fortfarande säljer ..t.ex. Elgiganten,Siba,EbGames o GAME.. Dom som har slutat sälja kmr ångra det när Twilight princess kommer ut :P
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra.
Dark Link Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra. Wind Waker släpptes för nästan tre år sen. :huh: Twilight Princess kommer lätt bli den bästa i serien.
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra. Wind Waker släpptes för nästan tre år sen. :huh: Twilight Princess kommer lätt bli den bästa i serien. <{POST_SNAPBACK}> japp men gamecube kommer inte säljas när wii kommer
Amaeli Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Skrivet 3 Augusti 2006 Meh oh tp då, du förstod antagligen vad jag menade eftersom användaren ovanför mitt inlägg skrev något om Tp så...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 gc kommer nog säljas ett tag efter wii kommer
Shadowbeing Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Skrivet 6 Augusti 2006 Det kommer nog inte gå så jätte bra för tww... Trotts att spelet kommer bli bra. Wind Waker släpptes för nästan tre år sen. :huh: Twilight Princess kommer lätt bli den bästa i serien. <{POST_SNAPBACK}> Dröm inte för mycket, det kan ju bli ett av dem sämre i serien... Med tanke på att alla andra var bra kommer den att få hög press på sig :P
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 På spelbutiken kan man köpa det för 549:- :)
Staejjkarn Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 GC kommer fortfarande att sälja efter när wii har kommit ut men dom kommer nog inte att göra fler spel.
Rekommendera inlägg