Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Hur odlar man apelsiner då? :huh: Offtopic?Ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 man gräver ner dom & vattnar precis som med äpplen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 men duh :meddum: man får bara 100 bells från frukter man har i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 men duh :meddum: man får bara 100 bells från frukter man har i början ja men då får man skaffa nya ^_^ Dear *ett djur i staden* May i have an orange? From *ditt namn* skicka det brevet till en i staden & bifoga ett äpple så får du en appelsin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag har inga äpplen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men duh :meddum: man får bara 100 bells från frukter man har i början Alla börjar inte med äpplen... -.-' Jag började med apelsiner en gång, och med äpplen en gång. Sen har jag för mej att det finns Ananas och päron också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men duh :meddum: man får bara 100 bells från frukter man har i början finns cherry också, säg till så kan jag adda din friendcode så kan du komma och plocka frukt och sälja i min stad, orka plocka dom själv, hela staden är full :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag har persikor (på ds:et) på GC versionen har jag alla frukter, till och med cocosnötter ^^, Men hur kan jag skaffa äpplen på AC:WW?? (som sagt har jag bara persikor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Du reser till någons stad och tar frukterna som finns där. Eller så kan du göra som WASD skrev fast bifoga en persika istället för äpple, och istället för Apelsin så frågar du om ett äpple. Dom svarar dock inte alltid :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg