pontus Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) hur fångar man kyrurge med max 4ultra ball,4great ball,och 1 non anann boll (vilken som helst utom master ball)??? ska man söva den med sleep powder eller not annat? :huh: Redigerat 9 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 gör satt den får jätte lite liv sen söv ner den och försök fånga den men det behövs kanske mer bollar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ok jag holler på att träna en gloom så den kan söva kyrurge med lite liv :D tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag fånga den med en premier ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Man ska ha timer och ultra boll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Tja pontus! När jag skulle fånga groudon så kastade jag ultra bollar i början innan jag hade skadat honom.Det funka men köp många ultra bollar jag tror det går på Kyrurge också. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 hur måga kasta du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hur måga kasta du? jag kasta mååånga (om det va mig du fråga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 sw-jophan nu pratar vi om kyogre inte om groudon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 JAG ANVENDE MASTER BOLL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Master ball är ju lättast att andvända.Men den kan man andvända till Raquaza t ex! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Master ball är ju lättast att andvända.Men den kan man andvända till Raquaza t ex! jA...DET ÄR BÄTTRE ATT ANVÄNDA DEN TILL rAYQUAZA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg