Star Gazer Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vet nån det exakta datumet då Halo2 släpps? börjar bli desperat.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag vet bara att det kommer nån gång under hösten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vet inte riktigt,dom byter ju datum hela tiden! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Först skulle det komma nu i vår och nu plötsligt ska de ´t komma till höst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Exakt jag som hadde tänckt att köra det på sommarlovet men näe då!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Du får väl köra det på jullovet istället. Jag bokar det nog när dom har satt ett datum på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 i tredje kvartalet under sommaren :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men dom ändrar väl datum för att ändra en massa saker så att det blir bättre ps går det å köra mot varandra på etan jag hitar bara att köra med varandra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det är klart att det går att köra mot varann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 va f*n trodde du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men hur då jag fatar intehur mn gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Du går in på Multiplayer kanske trycker Splitscreen och Joinar sen genom att trycka Start! herregud... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg