FireX Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vet nån något bra sätt att tjäna pengar på i runescape när man är member ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 om man kan fiska sharks så e de bra.. de beror på dina stats.. fletching borde man kunna tjäna pengar på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 hehe dragon hides äger allt känner en mod som köper blue för 2k ea jag köper dem för 500 ea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zleeping Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 magics, säger bara det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Döda dragons,sälj dragonhides och dragon bones,fiska,hacka yews/magics,kanske sälja flax o bowstrings om du e ny.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 plocka flax tills du har 1k, sälj för 100k, sälj willows, maples, yew och magic logs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 merchanting ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Ett bra sätt som jag tycker är lite lat :P Klara questerna: fremmenik trails, heroes quest o royal trouble sen gå du till ditt slott på miscellania. Prata med advisor grim o välj det alternativet högst upp sen lägg in ca 1 mil eller mer o tryck på flax tills mätaren är full... om du har klarat royal trouble så välj så mkt du kan på maples oxo vänta ett dygn och så =) woila 1250 flax o typ 446 maples 4 bird nest o 2 olika herb seeds ( igår fick jag 2 snapdragons =) ) oj glömmde säga du måste hugga maples på ön tills dom säger " dont trouble your self ur royal hightnes u have already done to much) eller nått sånt annars får man typ inge flax o maples typ och man måste hugga 1 maple log varje dag efter man fått lasten Förlåt om det är lite dålig beskrivning men jag försökte verkligen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg