pontus Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 var får man sun-stone eller leafe-stone eller alla dom andra stenarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 var får man sun-stone eller leafe-stone eller alla dom andra stenarna? Menar du på Ruby och Sapphire? I alla fall så minns jag inte hur man får Sun stone men resten av stenarna får du om du hittar shards som finns vid Mosdeep havet! Om du hittat en ska du gå till shard killen som bor i ett hus på en ö inte så längt i från Mosdeep! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Av red-shark får du fire stone! Av blue-shark får du water stone! Av green-shark får du leaf stone! Av yellow-shark får du thunder stone! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the golden samus Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag har alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) Menar du på Ruby och Sapphire? I alla fall så minns jag inte hur man får Sun stone men resten av stenarna får du om du hittar shards som finns vid Mosdeep havet! Om du hittat en ska du gå till shard killen som bor i ett hus på en ö inte så längt i från Mosdeep! :) jag menar sapphire och var i moosdeep havet får man shard (eller hur det stavas) kan man använda alla shards till not annat eller e allt man kan få av dem alla stones eller kan man få not annat av dem??? (det behöver inte va från shard snubben) Redigerat 10 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Man får sun stone av en gubbe i nåt rymdcenter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) Man får sun stone av en gubbe i nåt rymdcenter!jaaaaaaaaaaa tack :D (kan man bara få en :( ) kan man inte klona saker (t.ex sun stone) på sapphire??? om man kan det så säg gjärna det till mig Redigerat 10 Februari 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag tror inte det. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jo...det är sant, man kan bara få en...och shards får man under vatten! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 JAG TROR DET FINS NOT FUSK FÖR ATT KLONA SAKER TITA WWW.CHEATPLANET.COM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men hallå!! DET FRINNS INGA FUSK ATT KLONA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 JJJJJJJJOOOOOOOO! Det gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg