FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Är det nån här som går på Karate? Själv gör jag det o har gått på det i 2 o ½ år. Jag har gult bälte. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag har gått på karate i 5 år och har blått bälte :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det där med bälte visar inte en utomstående eller någon i en annan klubb vilken nivå ni är på. Själv tränade jag i klubben Wadokai ett tag för tre år sen. När jag slutade hade jag 7e kyu mon (vet inte om det är rätt stavat, i min klubb var det halv-orange.) Men jag har tänkt att börja träna igen, denna gången i Gensei Kan. Känner redan sensein där, får se om denne känner igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag blått bälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Japp, tränar både karate och kendo... Har tränat båda kampsporterna i ungefär 3 år. :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Trännade Taek-Wando (stavning) Men det var riktigt inte min grej. :P Min kompis har tränat Taek Wando i 6-7 år. Han har svart bälte :> Nu tränar han 2 andra kampsporter också. Han är väldigt talangfull i kampsport måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Han vill jag inte bli nerslagen av :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag har tränat jujitsu, som är en form av självförsvar. Min tränare berättade att han blev rånad en gång. Det slutade väldigt illa... för rånaren, då man i jujitsu får lära sig försvar mot pistoler och knivar (och slag, grepp och sparkar naturligtvis) men jag fick bara lära mig knivförsvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Har gått i Juijitsi det var ganska trist. I början var man tvungen att säga Sensej Ni Rej. (stavning) Och så var jag med på en karate träning det var svin tråkigt. Så jag har dragit en slutsats kamp sport är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag prövade på karate en gång men fy vad jobbigt det var (jag var cirka 9 år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag gick på karate ett tag och fick vit, röd, orange, gul, och grön. Orka, det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har gått på karate i 5 år har rött bälte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.