FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag har köpt så att jag kan ha musik i presentationen från affären, men jag får det inte å funka, kan nån hjälpa mig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Mussla Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Var någonstans ligger denna affär egentligen? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Längst upp i vänstra hörnet på sidan. Men kan nån svara på min fråga snälla? Jag vill inte ha betalat 2500FM i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Du måste ha en länk som är direkt till musik filen på en hemsida. sen ska du skriva inom några "taggar" hemside adressen (det står under där man skriver i presentationen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Så man ska typ lägga upp låten på en sida? Elr hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du måste först använda föremålet i Mina föremål i affären. Sedan laddar du upp låten på något ställe, eller länkar till en som redan finns på nätet och skriver in adressen till den mellan taggarna i pressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Du måste först använda föremålet i Mina föremål i affären. Sedan laddar du upp låten på något ställe, eller länkar till en som redan finns på nätet och skriver in adressen till den mellan taggarna i pressen. ok, tack nico, men vet du nåt ställe där man kan ladda upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Här kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 4 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Aa, Tack T_D_Y! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.