Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

När jag ska starta datorn så stannar den i det läge när det är svart bakgrund. Det står "Microsoft Windows XP", Och i en liten rektangulär ruta så far det 3 st små prickar förbi. Jag har testat ha datorn i det läget i flera timmar, Men ingenting händer. Hur ska jag fixa det?

Skrivet

Hm, det är när windows laddar va? Det har hänt mig med. Allt började med att jag fick upp att jag hade ett S.M.A.R.T. error på min hårddisk och va tvungen att trycka F1. Efter ett tag så slutade det att ladda (samma ställe som dig) och efter det så köpte vi en ny hårddisk. Min hårddisk va 3 år gamal jag hade instalerat om den ca: 2 månader innan det hände. Du får helt enkelt instalera om din hårddisk

Gäst newnameguy
Skrivet

Om det är en laptop det händer på... Då vet jag hur du ska göra... :)

Gäst Miglot af eraon
Skrivet (redigerat)

Jag hade nyligen ett likadant virus. Jag hade förlorat filen hal.dll du kanske ochså har förlorat en liknande fil

Du Behöver:

• En Boot CD
  • en disket med filen som fattas (det står förmodligen någon gång under startupen vilken fil som fattas)
  • En hjärna som kan fatta engelska
  • Och sist men inte minst enannan dator som du kan kopiera filen till disketten från
Sen är det bara att komma inn i dos och aktivera.. kommer inte ihåg vad programmet hette, något på N. aja något som ger dig till gång till system32. Redigerat av Miglot af eraon
Skrivet

om skärmupplösningen gått bort tryck F5 när du startar datan.

sen gå in på www.nvidia.com och ladda ner verisonen.

sen väljer du skärmupplösning tex 800x600 beror på skärmen andra frågar?

shicka pm.

Gäst PoisoN
Skrivet

Man skall inte ladda ner fel drivrutin. Om han har en annan tillverkare skall han inte ladda ner hos nvidia.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...