Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

sobierna nere i brunen vill ha något vad jag kan inte snäla hjälp mej jag kommer inte vidare på spelet om någon inte kan hjälpa mej vänliga hälsnigar link1 :unsure:

jag fatar inte vägen till ikana castle jag går till brunen hoppar ner tar på gibo masken pratar med dom dom vill ha nåt vad snälla hjälp jag ber

Skrivet

Jag kan inte säga exakt vad du behöver. Fyll dina Empty Bottles med en fisk, ett kryp (bug), red potion, blue potion och spring water. Se till att du har pilar, deku nuts, bomer m.m. Dom säger inte exakt vad dom vill ha, bara ledtrådar. Tex. säger en "Give me H2O". Då ska du ge den Spring Water. Jobba dig framåt, så kommer du så småning om till Ikana Castle.

Skrivet

tack jätte snällt ska prova anars hör jag av mej

jag fatar inte igen utav mumjerna nere i brunen id in gångarna vill ha h20 i början vid tuneln till ikana castle exakt vad vill dom ha

Gäst Umbreon_Moon
Skrivet

Det står ju allting man behöver på Majoras mask fusken, på admins sida... :)

Skrivet

var får jag tag i bluepotin hur mycket kostar det svara så snapt ni kan

kan nån svara och kan någon säga exakt vad man ska ge mumierna vid ingången

Skrivet

Du behöver inte blue potion. Det du behöver är:

5 magiska bönor (magic beans)

1 fisk (fish)

10 deku nötter (deku nuts)

10 bomber (bombs)

1 flaska mjölk (milk)

Pilar (till bossen)

1. När du kommit ner i brunnen, gå till zombien som vill ha 5 magiska bönor (till höger).

2. Fortsätt längs korridoren och ge den ena zombien (till höger) 10 deku nötter, och den andra en fisk. Gå igenom dörren som du gav en zombie 10 nötter.

3. Gå framåt tills du stöter på en dörr till, men sväng till vänster här och ge zombien 10 bomber.

4. Här ska du döda en miniboss. Använd pilar för att skjuta honom. När du väl dödat honom ska du fånga spöket i en flaska och gå tillbaka och genom dörren med zombien du gav en fisk till.

5. Gå bara rakt fram till zombien mittemot dig och ge honom spöket du fångade nyss.

6. Fortsätt gå framåt till den sista dörren med en zombie som vill ha mjölk och du är framme vid castle of ikana efter denna dörren.

• Skapa ny...